Η αναζήτηση της κατηγορίας στην οποία θα τοποθετηθεί το νέο μοντέλο της Dacia φαίνεται να τερματίζεται καθώς η εταιρία που τον τελευταίο καιρό έχει εκτοξευθεί εμπορικά έχει αποφασίσει να λανσάρει στην αγορά ένα νέο station wagon με off-road στοιχεία και θερμικούς κινητήρες για να τοποθετηθεί απέναντι στο αντίστοιχο Skoda Octavia. Οι πληροφορίες που έχουμε μέχρι τώρα λένε ότι το νέο μοντέλο θα λανσαριστεί τους επόμενους μήνες για να πλαισιώσει το επίσης νέο Bigster στο ευρωπαϊκό C-segment διπλασιάζοντας σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα τις προτάσεις της Dacia σε μία κατηγορία που μέχρι πρότινος δεν είχε απολύτως καμία παρουσία.
“Ο βασικός μας τομέας αυτή την στιγμή είναι το B-segment αλλά έχουμε προτάσεις και στο A-segment και ξεκινήσαμε και στο C-segment όπου τα πάμε εξαιρετικά καλά με το Bigster.“
Δήλωσε η νέα επικεφαλής της Dacia, Katrin Adt, για να συμπληρώσει πως για να έχει επιτυχία η επέκταση της γκάμας θα πρέπει κάθε μοντέλο να έχει τον δικό του ζωτικό χώρο, τον δικό του σκοπό και τον δικό του λόγο ύπαρξης. Όπως δήλωσε και ο Patrice Levy-Bencheton της Dacia “υπάρχει ένα μεγάλο μέρος του C-segment που είναι μη-SUV άνθρωποι οι οποίοι αναζητούν μία χαμηλότερη θέση οδήγησης και ένα πιο αποδοτικό προϊόν”. Αυτούς θα προσπαθήσει να κερδίσει η Dacia με το νέο μοντέλο που αν αληθεύουν οι φήμες παίρνει τη μορφή ενός επιμηκυμένου και υπερυψωμένου Sandero με μήκος στην περιοχή των 4.6 μέτρων!

Η κατάργηση κάποιων μοντέλων και η αύξηση στην τιμή όλων αυτών που έχουν απομείνει έχει δημιουργήσει ένα κενό και μία ευκαιρία που η Dacia σπεύδει να καλύψει και να εκμεταλλευτεί με ένα πρακτικό, προσιτό και πρωτίστως θερμικό προϊόν. Και η Dacia αναγνωρίζει ότι η κατηγορία των C-hatchbacks αποτελεί μία ενδιαφέρουσα πρόκληση καθώς πρωτίστως δεν έχει ήδη καταξιωμένη πελατειακή βάση. Αυτό που έχει είναι την επιτυχία του Bigster που έχει συγκεντρώσει ήδη περισσότερες από 50.000 παραγγελίες το πρώτο εξάμηνο της κυκλοφορίας του και χαρίζει πίστη και αυτοπεποίθηση στην εταιρία. Η λογική λέει ότι το επερχόμενο μοντέλο θα ακολουθήσει ακριβώς τον δρόμο που χάραξαν τα υπόλοιπα μοντέλα της Dacia, προσφέροντας εξοπλισμό ο οποίος δεν περιλαμβάνει περιττά στοιχεία που δεν χρησιμοποιούν οι χρήστες ώστε να κρατήσει την τιμή σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα. Θα βασίζεται στην CMF-B αρχιτεκτονική και πιθανότατα θα είναι τεχνικά πανομοιότυπο με το Bigster που σημαίνει όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα μία επιλογή ανάμεσα σε ήπια υβριδικά και full υβριδικά. Το ερώτημα είναι αν θα ακολουθήσει το Bigster και όσον αφορά στην μετάδοση ή για να το κάνω πιο απλό, αν θα είναι διαθέσιμο με σύστημα τετρακίνησης.
Πολύ ενδιαφέρουσες εξελίξεις σε μία πολύ “σκληρή” κατηγορία αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι ο καταναλωτής θα είναι ωφελημένος καθώς μία επιπλέον επιλογή με διαφορετικά χαρακτηριστικά και σε διαφορετική τιμή από τα υπάρχοντα μοντέλα είναι πάντοτε καλή. Ακόμα δεν γνωρίζουμε πότε θα παρουσιαστεί το νέο μοντέλο της Dacia, ούτε έχουμε περισσότερες πληροφορίες γι’ αυτό αλλά σίγουρα θα παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις.



